Aanbevolen : Autosloperij Den Haag - lichte vracht verkopen
All Categories
Featured
In het afgelopen weekend wijdde Nieuwsuur een uitzending aan de energiecoöperaties, die moeizaam van de grond komen, ook omdat er onduidelijkheid bestaat over wat er ten aanzien van hen met de btw moet gebeuren - auto opkoper antwerpen. Als we willen dat die energiecoöperaties echt op gang komen, is het volgens mij goed om juist kritisch te kijken naar alle belemmeringen die we er nu in gestopt hebben
Maar ik vraag de Staatssecretaris ook hoe de Belastingdienst zal omgaan met de btw-heffing op de energiecoöperaties. Volgens mij zit daar namelijk nog een groot probleem - auto opkoper antwerpen. De Staatssecretaris zegt dat het tijd kost om lokale energiecoöperaties op te richten. Volgens mij kost dit onnodig veel tijd omdat wij heel veel belemmeringen hebben opgeworpen, die wij niet zouden moeten willen als wij echt willen dat dit soort zaken een succes worden
Ik kom bij de werkkostenregeling; dat is altijd een bron van inspiratie voor de meest – laat ik ze zo noemen – «creatieve» voorstellen (auto opkoper antwerpen). Al jaren worden bedrijfsfitness en fietsen op de werkkostenregeling gezet; alle onderdelen komen zo ongeveer wel langs. Ik denk dat het goed is dat de Staatssecretaris nu probeert om de twee regelingen te stroomlijnen en dat we helderheid gaan bieden over het kader, maar dan heeft mijn fractie wel vragen ten aanzien van de bedrijfsfiets
Dat klopt, maar je krijgt zo wel een soort onderlinge concurrentie op dit onderdeel - auto opkoper antwerpen. Waarom is het volgens de Staatssecretaris echt wijs om de vrijstelling op dit punt te laten vallen? We willen graag dat mensen zuinige auto's rijden, maar fietsen is natuurlijk het milieuvriendelijkst. auto opkoper antwerpen. Hoe kunnen we voorkomen dat het in die zin negatieve effecten heeft? Er zijn overigens ook effecten op de werkgelegenheid, waar we ook veel discussie over voeren, zojuist nog
Daar hebben dit soort maatregelen ook effect op. Kan de Staatssecretaris daar wat meer duidelijkheid over geven? In de schriftelijke inbreng had ik de volgende vraag al gesteld, maar ik heb er geen antwoord op gekregen - auto opkoper antwerpen. Steeds meer bedrijven organiseren een soort sociale of maatschappelijke bedrijfsuitjes. Ze gaan bijvoorbeeld bij een gehandicapteninstelling of de plantsoenendienst helpen
Drukken we dit soort goede initiatieven niet de grond in, als dat allemaal op de normale manier belast wordt? Ik hoor graag van de Staatssecretaris hoe hij met dat soort goede initiatieven wil omgaan binnen de werkkostenregeling - auto opkoper antwerpen. Over de concernregeling sluit ik mij gemakshalve aan bij de vraag die de heer Dijkgraaf heeft gesteld
Wij vinden het ook ongewenst dat de exportheffing ontbreekt (auto opkoper antwerpen). Wij zien te veel ongewenste effecten eruit voortkomen - auto opkoper antwerpen. Ik sluit mij aan bij de vele vragen die zijn gesteld over dit onderwerp. Bij de gebruikelijkloonregeling vragen wij ons af of nu duidelijk is geworden wat er verstaan moet worden onder de meest vergelijkbare dienstbetrekking
Gaat dit voorstel nu alle discussies opheffen? Het voorstel suggereert van wel, maar het lijkt mij niet - auto opkoper antwerpen. Hoe voorkomen we dat er toch weer allerlei discussies tussen de belastinginspecteur en de dga gaan plaatsvinden? Is dit de regeling waarmee we de problemen opheffen? Hopelijk kan de Staatssecretaris hier wat meer toelichting op geven
De eerste gaat over een punt dat niet zozeer in het Belastingplan zit, als wel met de fiscaliteit en de wijziging van het beleid te maken heeft. Het gaat om de afdrachtvermindering voor onderwijs en de naheffing die nu vooral in de transportsector plaatsvindt. auto opkoper antwerpen. Ik meen dat een aantal partijen hier al schriftelijke vragen over heeft gesteld
Wat wil je nog liever als overheid? Vervolgens krijgen ze allerlei naheffingen, omdat het toch niet helemaal in orde zou zijn, met name rondom de WVA voor het onderwijs en hoe dit allemaal geregeld was met de onderwijsinstellingen - auto opkoper antwerpen. Ik denk dat we moeten voorkomen dat bedrijven in de transportsector in de problemen komen
Een onderdeel in het wetsvoorstel dat ons nogal verbaasde – en dan druk ik me netjes uit – is het niet belasten van prijzen die in een casino in het buitenland worden gewonnen (auto opkoper antwerpen). Ik doel op de kansspelbelasting. In Nederland krijg je immers het nettobedrag mee als je in een casino iets gewonnen hebt
Dat mag niet van Brussel (auto opkoper antwerpen). We kunnen hier een hele boom over opzetten, maar het Hof heeft er een uitspraak over gedaan. Wat schetst echter onze verbazing? Het kabinet heeft de dekking hiervan, een klein bedrag van 3 miljoen euro, uit een wetsvoorstel gehaald dat hier nog niet eens is behandeld, laat staan aangenomen
In de antwoorden van het ministerie op onze vragen staat dat de dekking voor het bedrag dat nu gederfd wordt, gevonden wordt in die wet. Die wet is echter nog niet aangenomen. auto opkoper antwerpen. Die wet is nog niet eens behandeld en de vraag is überhaupt of die nog aangenomen wordt, wat ons betreft in ieder geval niet
Welnu, dit vind ik echt niet kunnen (auto opkoper antwerpen). Ik wil graag van de Staatssecretaris weten of hij bereid is om die dekking te vinden in bijvoorbeeld de verhoging van de kansspelbelasting. Dat lijkt mij de geëigende plek om het daar te regelen. Ik zie de Staatssecretaris nu nee schudden. Ik heb alleen maar de antwoorden opgelezen die hij zelf heeft gegeven in de nota naar aanleiding van het verslag
Ik vraag hem in ieder geval om duidelijkheid over deze kwestie te geven, want op deze manier vinden wij het echt niet acceptabel. auto opkoper antwerpen. Tot slot. De discussie over een nieuw belastingstelsel is pas begonnen. Ook wij zullen daarover meepraten; we hebben onze contouren daarover al neergezet in de vele debatten hiervoor
De : Hiermee zijn we gekomen aan het eind van de eerste termijn van de zijde van de commissie - auto opkoper antwerpen. Ik schets nog even de vervolgprocedure. Aanstaande donderdag komen er schriftelijke antwoorden van de Staatssecretaris. De maandag erop is er weer een wetgevingsoverleg waarin de eerste termijn van de Staatssecretaris en de gehele tweede termijn zullen worden gehouden
De Citroen GS X2 uit 1977. Een van de auto's waarvoor in het 40-jaarcompromis MRB betaald zou moeten worden. De Raad van State lijkt daar heel anders over te denken. De regeling is onduidelijk en niet uit te voeren. auto opkoper antwerpen. Hij moet volledig worden herzien. Het 40-jaar compromis krijgt een dikke onvoldoende van de Raad van State
Latest Posts
Opkoper Defecte Auto
Beste Auto Opkoper
Autohandelaar Aa En Hunze